Bewegen voor ouderen. Bewegen is niet aan leeftijd gebonden. Ook voor ouderen kan gezond bewegen de algemene fitheid verhogen, waardoor het dagelijks functioneren en de kwaliteit van leven verbeteren. Fitplus heeft seniorenfitness ontwikkeld, waarbij in een ontspannen sfeer met leeftijdgenoten gewerkt wordt aan de algemene fitheid, rekening houdend met de individuele mogelijkheden. Er wordt in de lessen aandacht besteed aan het verbeteren van het uithoudingsvermogen, de coördinatie, de beweeglijkheid van de gewrichten en het verbeteren van de spierfunctie.logo_fitplus



Aerobic fitness circuit   Wat houdt vrije fitness in?
Zoals de naam al doet vermoeden, is vrije fitness een activiteit die zelfstandig wordt gedaan.Binnen onze ruime openingstijden kunt u zelf bepalen, wanneer en hoe lang dat u gaat sporten. Ondanks dat het een vrije activiteit is, betekent dit niet dat u er alleen voor staat.Wij werken met Cios en Alo gediplomeerde instructeurs die altijd voor u klaar staan!

logo_fitplus

Lees meer: Vrije Fitness



Fit op Gewicht   Fit op Gewicht is een cursus van 6 weken gericht op gewichtsverlies.
Deze unieke en exclusieve cursus is gericht op tweetallen maar is ook alleen te volgen. Gedurende deze 6 weken gaat u 2 x per week aan de slag met een personal trainer in sessies van 45 minuten. Tijdens deze trainingen ligt het accent op het trainen van de grote spiergroepen om zo de verbranding te verhogen. Daarnaast wordt er ook aandacht besteed aan de basisconditie en de buikspieren. Kortom deze trainingen pakken het lichaam volledig aan. Deze trainingen worden verzorgd door gediplomeerde,ervaren fitnessinstructeurs.

Daarnaast krijgt u met Fit op Gewicht ook toegang tot alle andere activiteiten die Fitplus aanbiedt. Zo ontvangt u ook een persoonlijk trainingsschema, wat u onder begeleiding van een fitnesstrainer gaat uitvoeren.

Naast het trainingsgedeelte krijgt u ook een volledig en persoonlijk voedingsplan voorgeschreven door een voedingsdeskundige. Zij zal ook regelmatig met u overleggen over hoe het gaat,waar de knelpunten liggen en indien nodig het voedingsplan bijstellen. 
logo_fitplus
De voedingsdeskundige zal aan het begin een nulmeting houden om te bekijken waar u nu staat. Dit houdt in dat er naast het gewicht, ook naar omvang en naar het vetpercentage gekeken zal worden. Zo kunt u na de 6 weken concreet zien welke resultaten u geboekt heeft.

Lees meer: Fit op Gewicht